Jaak annab maratonisõitjatele viimaseid näpunäiteid. Mida silmas pidada nädal enne talve tippsündmust, missugused on treeningusoovitused. Kas maratonidistantsi eel tuleks rohkem süüa kui tavaliselt ja paljudele teistele küsimustele leiad vastused sellest videost.

Põhipunktid mida jälgida:

  • Vali stardis mõõdukas tempo, ei maksa rabelema hakata. Võtke maratoni mõnuga!
  • Vali vastavalt ilmale sobiv riietus.
  • Võta igas toitlustuspunktis aega midagi ampsata, et energiavarud otsa ei lõppeks.
  • Viimase nädala treening enam vormile midagi juurde ei anna. Pigem puhka ja käi lihtsalt paar korda suuskadel rahulikult liikumas.
  • Vaata üle suusavarustus, kepirihmad, kulbid jne.
  • Viimased kaks, kolm päeva enne maratoni süüa süsivesikute rikast toitu, et ennetada väsimust. Viimane päev enne maratoni toituda tavaliselt, koguseid mitte liiga suureks ajada. Maratoni hommikul soovitav süüa kiireid süsivesikuid- puder, banaan jne.
  • Enneta janu ja nälga, kui tekib janu-või näljatunne on juba natuke hilja.