0,8 km söelmerada liikumiseks ratastooliga, 2,7 km loodusrada liikumiseks ratastooliga koos abilisega varustatud viitadega, loodusrajal 5 puhke kohta istepinkide ja prügikastidega
18 korviga discgofli rada, DG ketaste rent ja koolitus
2 lõkkeplatsi koos istepinkidega ning prügikastidega
Parkimisvõimalus ca 80-100 sõiduautole
Soojustatud tualetthoone, milles soe- ja külmvesi, loputuskastiga WC, valamu kätepesuks ja desinfitseerimiseks, 1x paberrätikud, inva WC
Suusaradade ja kelgunõlvade hoolduseks suusarajatraktor Prinoth Husky 2.8M
Rekonstrueerimist vajav K25 hüppemägi ja hüppemäe, kelgu- ja lumelauanõlval asuvad trepid
Soojak inventari laenutuseks, riiete vahetamiseks, treenerite ja kohtunike ruum
Online videokaamera pilt
Mäekeskus, millel kolm valgustatud nõlva kelgutamiseks, lumelaua ja duubi sõiduks kuni 120 m. Kasutusel kaks nõlva.
Võimlemis- ja venituslinnak
Lisatahvlitega varustatud matkarada 2,5 km
Laenutuseks 45 paari suuski koos keppide ja saabastega. Laenutus avatud talve perioodil laupäeval ja pühapäeval 10:00 kuni 18:00.
Kunstlume tootmissüsteem 2 turbiinkahurit, 7 hüdranti ja elektrilülituskilpi valgustatud suusaraja ja kelgunõlva lumetamiseks
Palivere asula poolt liikumisradadele pääsemiseks jõele ehitatud jalakäijate ja jalgratturite sillad ja ca 100 m pikkune laudtee üle soo;
1, 2, 3, 6 ja 10 kilomeetrised liikumisrajad, mis võimaldavad vastavalt aastaajale ja kasutaja eelistustele tegeleda suusatamise, jooksu, jalgrattasõidu, kepikõnni või matkamisega; liikumisrajad on kasutatavad ka orienteerumise ja geopeituse huvilistele teenuste pakkumiseks.
Tere!
Täna vahetati turvakaamera toiteplokk ja online kaamera pilt on taastatud: https://www.ipcamlive.com/5e49420354b09
IT spetsialistid teevad mõne päeva jooksul otselingi õiges formaadis ka Eesti Terviserajad Palivere Turismi- ja Tervisespordikeskuse saidile, millelt on nähtav suusarajal toimuv. Parem tulge suusatama, siis näeb pilti looduses!
Tere. Täna päeval selle aasta parim rada Paliveres – super. Oleks 2 palvet. Kui saaks 1. laskumisel (silla alla ja suusasilla peale) teha suusasilla peale mineva jälje vasakusse serva ja silla alla mineva jälje paremasse serva, siis oleks super. Eelmine või üle-eelmine aasta korraks oli nii ja see toimis väga hästi. Siis jääks ära see ümber aia vastassuunas sõitmine. 2. palve oleks, et äkki saab parkla kõrvalt läbi mineval rajaosal tõsta vasakpoolse klassikajälje natuke rohkem rajaserva, siis mahuks keskele uisku ka sõitma. Hetkel kuidagi saab, aga ei ole väga mugav. Aitäh.
Tere Tarmo!
Arvestame suusaraja hoolduse korraldamisel Sinu tehtud ettepanekutega. Eile õhtul suusarajad kõik suusarajatraktoriga pressitud.
Käisime eile Teie juures sõitmas. Väga huvitavate profiilidega rajad. Väga meeldis 6 km ring. Rada väga hea ja kõva põhjaga!
6 km raja märgistust võiks veidi 1 kohas tuunida 🙂 Nimelt kui on esimene paun tehtud ja uuesti nö stardis,siis peale pikka sirget võiks olla info,et kui 6 km ringile minna, tuleb hoida vasakule poole et sattuda õigele poole tara ja pääseda suusasillale. Esimesel ringil sattusin ekslikult nö mitteametlikule 5 km ringile… – sattusin kohe suusasilla alla hoopis.
Tere!
Viimane suusaraja hooldus tehtud pühapäeval 14.02.2021 hilisõhtul ja uus hooldus täna peale lumesaju lõppu.
nonii, tehtud mõeldud. Õhtul uus määre suuskadele alla ja hommikul Paliveree. Või noh, mis hommik see enam. Juba hiline ennelõuna.
Rahvast oli rohkelt. Autosid mitte väga. Ilmselt on tuldud ikka mitmekesi ühes autos. Ilm oleks ju võinud veel paar kraadi külmemgi olla.
Rada oli üsna mõnus, kuid hosianna laulmine rajameistritele jääb ära. Mis mulle siis meeldis. Meeldis see, et sirgetel oli klassikajälg väga hea, paljudel laskumistel, kus jälg ikka oli, samuti. Imelikuks kiskus käänakutel. Sirgest jäljepaarist sai ootamatult kummaliselt vonklev uss. Silla all oli postile pandud korralik punane pehmendus. Võib olla on see seal ammu, kuid mina tuvastasin selle alles täna. Igatahes väga meeldiv. Ja tore oli, et nii silla all, kui ka ühel teisel laskumisel hakkasid väliskurvis silma oranžid madalad postid. Tänase ilmaga väga tänuväärne, et märgata kus kurv lõppeb. Võib olla oleks kaval suuremad viraažid, õigemini nende välisküljed, aerosooliga ära märkida. Kui lund juurde ei tule, siis võib see seal üsna kaua püsida ja kasu oleks sellest palju.
Tore on näha selgeid silte, mis takistavad rajalt eksimist ja saad ilmselgelt valida mitmest ringi sõita soovid.
Rõõm oli ka sellest, et lumekahurid, mis varem suvalistes kohtades ohuks olid on ilusti parkla juurde veetud. Väga õige. Mis neist rajal hoida, kui neid ei kasutata.
Kui pisut ironiseerida, siis eriti hea oligi rada just klassikasõitjale. Koeraomanikud olid lasknud oma pitsudel ja notsudel ilusti pidamist rajale poletada, et kui lipe tagasi annab astu aga jäljest välja, libise üle junni ja pidamine missugune – aitüma. Tegelikult poleks ju raske see poetatud junn kasvõi jalaga lumehange lüüa, kuid ju need pitsud ja notsud ei tule ise lihtsalt selle peale. Peremehest rääkimata.
Huvitaval kombel olid laugetel tõusudel tekkinud raja keskele vallid v kühmud, nagu kaugetel aegadel kui rajamasinaid veel ei olnud.
Ainus millest ma aru ei saanud oli see konteineri nurga juures seisev rajamasin. Miks see seal seisis? Veel kl 2 päevalgi? Nädalavahetusti saavad rajad ju kõige suuremat vatti. Hommikul, kui rajale läksin, siis võis tõesti oletada, et kunagi, mõni päev varem, oli see masin seal radadel sõitnud – äkki oli katki?
Muidu oli igati tore ja suusatajad kenasti kõikide oskusi ja soove arvestavad.
Tere ja mõnusat suusklemist!
Reeglina toimub suusaraja hooldus õhtul peale rajavalgustuse kustumist või öise lumesaju korral hommikul. Püüame vältida kühmude tekkimist suusarajale. Hoiame lemmikloomad suusarajast eemal!
Tere hommikut!
Eile laupäeva hilisõhtul kõik suusarajad hooldatud, korralik klassika- ja uisutehnika jälg. Palun oma lemmikloomad koju jätta kui ei suuda lemmiku väljaheiteid kokku korjata.
Suured kiidusõnad rajameistritele väga-väga heade radade eest!
Tere!
Kelgunõlvad valgustuseks on kolm prozektorit, mille sisse- ja väljalülitamiseks on mastil lüliti. Palun nõlvalt viimasena lahkudes prozektor välja lülitada.
Tere!
Palivere Turismi- ja Tervisespordikeskuses avatud suusarent igal päeval 11:00 kuni 18:00. Kaardimakse võimalus. Tööpäeviti kella 11:00 kuni 15:00 Lääne maakonna koolide suusatunnid või -päevad. Suusatundide broneerimised mob 5052565 või mati.kallemets@gmail.com
Tere!
Täna vahetati turvakaamera toiteplokk ja online kaamera pilt on taastatud: https://www.ipcamlive.com/5e49420354b09
IT spetsialistid teevad mõne päeva jooksul otselingi õiges formaadis ka Eesti Terviserajad Palivere Turismi- ja Tervisespordikeskuse saidile, millelt on nähtav suusarajal toimuv. Parem tulge suusatama, siis näeb pilti looduses!
Tere. Täna päeval selle aasta parim rada Paliveres – super. Oleks 2 palvet. Kui saaks 1. laskumisel (silla alla ja suusasilla peale) teha suusasilla peale mineva jälje vasakusse serva ja silla alla mineva jälje paremasse serva, siis oleks super. Eelmine või üle-eelmine aasta korraks oli nii ja see toimis väga hästi. Siis jääks ära see ümber aia vastassuunas sõitmine. 2. palve oleks, et äkki saab parkla kõrvalt läbi mineval rajaosal tõsta vasakpoolse klassikajälje natuke rohkem rajaserva, siis mahuks keskele uisku ka sõitma. Hetkel kuidagi saab, aga ei ole väga mugav. Aitäh.
Tere Tarmo!
Arvestame suusaraja hoolduse korraldamisel Sinu tehtud ettepanekutega. Eile õhtul suusarajad kõik suusarajatraktoriga pressitud.
Käisime eile Teie juures sõitmas. Väga huvitavate profiilidega rajad. Väga meeldis 6 km ring. Rada väga hea ja kõva põhjaga!
6 km raja märgistust võiks veidi 1 kohas tuunida 🙂 Nimelt kui on esimene paun tehtud ja uuesti nö stardis,siis peale pikka sirget võiks olla info,et kui 6 km ringile minna, tuleb hoida vasakule poole et sattuda õigele poole tara ja pääseda suusasillale. Esimesel ringil sattusin ekslikult nö mitteametlikule 5 km ringile… – sattusin kohe suusasilla alla hoopis.
Tere!
Tellime 6 km suusarajatähistuseks täiendavaid viitasid.
100% nõus, see 6km rajamärgistus võiks selgem olla hargnemiskohas, ise sain alles kolmandal ringil pihta, kuidas see rada tegelikult läheb.
Tere.
Millal rada viimati masinaga üle käidud ja millal plaanis järgmine hooldus?
Tere!
Viimane suusaraja hooldus tehtud pühapäeval 14.02.2021 hilisõhtul ja uus hooldus täna peale lumesaju lõppu.
nonii, tehtud mõeldud. Õhtul uus määre suuskadele alla ja hommikul Paliveree. Või noh, mis hommik see enam. Juba hiline ennelõuna.
Rahvast oli rohkelt. Autosid mitte väga. Ilmselt on tuldud ikka mitmekesi ühes autos. Ilm oleks ju võinud veel paar kraadi külmemgi olla.
Rada oli üsna mõnus, kuid hosianna laulmine rajameistritele jääb ära. Mis mulle siis meeldis. Meeldis see, et sirgetel oli klassikajälg väga hea, paljudel laskumistel, kus jälg ikka oli, samuti. Imelikuks kiskus käänakutel. Sirgest jäljepaarist sai ootamatult kummaliselt vonklev uss. Silla all oli postile pandud korralik punane pehmendus. Võib olla on see seal ammu, kuid mina tuvastasin selle alles täna. Igatahes väga meeldiv. Ja tore oli, et nii silla all, kui ka ühel teisel laskumisel hakkasid väliskurvis silma oranžid madalad postid. Tänase ilmaga väga tänuväärne, et märgata kus kurv lõppeb. Võib olla oleks kaval suuremad viraažid, õigemini nende välisküljed, aerosooliga ära märkida. Kui lund juurde ei tule, siis võib see seal üsna kaua püsida ja kasu oleks sellest palju.
Tore on näha selgeid silte, mis takistavad rajalt eksimist ja saad ilmselgelt valida mitmest ringi sõita soovid.
Rõõm oli ka sellest, et lumekahurid, mis varem suvalistes kohtades ohuks olid on ilusti parkla juurde veetud. Väga õige. Mis neist rajal hoida, kui neid ei kasutata.
Kui pisut ironiseerida, siis eriti hea oligi rada just klassikasõitjale. Koeraomanikud olid lasknud oma pitsudel ja notsudel ilusti pidamist rajale poletada, et kui lipe tagasi annab astu aga jäljest välja, libise üle junni ja pidamine missugune – aitüma. Tegelikult poleks ju raske see poetatud junn kasvõi jalaga lumehange lüüa, kuid ju need pitsud ja notsud ei tule ise lihtsalt selle peale. Peremehest rääkimata.
Huvitaval kombel olid laugetel tõusudel tekkinud raja keskele vallid v kühmud, nagu kaugetel aegadel kui rajamasinaid veel ei olnud.
Ainus millest ma aru ei saanud oli see konteineri nurga juures seisev rajamasin. Miks see seal seisis? Veel kl 2 päevalgi? Nädalavahetusti saavad rajad ju kõige suuremat vatti. Hommikul, kui rajale läksin, siis võis tõesti oletada, et kunagi, mõni päev varem, oli see masin seal radadel sõitnud – äkki oli katki?
Muidu oli igati tore ja suusatajad kenasti kõikide oskusi ja soove arvestavad.
Tere ja mõnusat suusklemist!
Reeglina toimub suusaraja hooldus õhtul peale rajavalgustuse kustumist või öise lumesaju korral hommikul. Püüame vältida kühmude tekkimist suusarajale. Hoiame lemmikloomad suusarajast eemal!
Tere hommikut!
Eile laupäeva hilisõhtul kõik suusarajad hooldatud, korralik klassika- ja uisutehnika jälg. Palun oma lemmikloomad koju jätta kui ei suuda lemmiku väljaheiteid kokku korjata.
Suured kiidusõnad rajameistritele väga-väga heade radade eest!
6km rada oli täna väga hea, tänud rajameistrile. Rajainfos võiks kirjas olla, et kõige pikem suusarada on 6km, mitte 10km.
Tere!
Kelgunõlvad valgustuseks on kolm prozektorit, mille sisse- ja väljalülitamiseks on mastil lüliti. Palun nõlvalt viimasena lahkudes prozektor välja lülitada.
Tere!
Eile õhtul kõik suusarajad traktoriga pressitud ja võib kasutada head suuska. Suusarent täna neljapäeval avatud kuni 16:00
Tere!
Palivere Turismi- ja Tervisespordikeskuses avatud suusarent igal päeval 11:00 kuni 18:00. Kaardimakse võimalus. Tööpäeviti kella 11:00 kuni 15:00 Lääne maakonna koolide suusatunnid või -päevad. Suusatundide broneerimised mob 5052565 või mati.kallemets@gmail.com